• تاریخ انتشار : 1402/11/07 - 09:00
  • تعداد بازدید : 126
  • تعداد بازدیدکننده : 122
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور مدیر نوسازی و تحول اداری و رئیس اداره تشکیلات، بهبود روش ها و ارزیابی عملکرد شهرداری رشت در جلسه هم‌اندیشی دفتر راهبری تحول اداری سازمان اداری و استخدامی کشور

جلسه هم‌اندیشی مدیرکل دفتر راهبری تحول اداری این سازمان با مدیران کل دفاتر نوسازی و تحول اداری شهرداری‌های تبریز، شیراز، رشت، اصفهان و مشهد، ۲ بهمن‌ماه برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی مدیرکل دفتر راهبری تحول اداری این سازمان با مدیران کل دفاتر نوسازی و تحول اداری شهرداری‌های تبریز، شیراز، رشت، اصفهان و مشهد، ۲ بهمن‌ماه برگزار شد.

در این جلسه که در راستای مصوبه الگوی عمومی نظام اداری در شورای عالی اداری به منظور تحول نظام اداری و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مردم تشکیل شد، پیرامون موضوعات خدمات دارای اولویت شهرداری‌ها که بیشترین قابلیت هوشمندسازی را دارند، هم‌اندیشی صورت گرفت.

شاخص‌های اولویت‌بندی خدمات شهرداری‌ها برای هوشمندسازی، مواردی چون فراوانی، بیشترین تولیدکننده نارضایتی برای خدمت گیرندگان، بیشترین خطرپذیری، شکل گیری فساد و تبعیض کمترین بهره‌وری اعلام شده است.

عدم وجود وحدت رویه در کمیسیون‌های شهرداری‌ها، تکالیف تحمیلی خارج از قانون به شهرداری‌ها و وضعیت نامناسب منابع انسانی شهرداری‌ها از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این نشست به موانع بهبود فرایندی در ارائه خدمات به مردم در شهرداری‌ها و خدمات بین‌دستگاهی از جمله پروژه نهضت ملی مسکن نیز اشاره شد و بحث پایانی هم پیرامون ماده ۷ آیین‌نامه شورای راهبری تحول اداری، مصوب شورای‌عالی اداری شکل گرفت.

در این جلسه حمیدرضا آزمون مدیر نوسازی و تحول اداری و صدیقه غلامی رئیس اداره تشکیلات، بهبود روش ها و ارزیابی عملکرد شهرداری رشت حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 402
کلمات کلیدی
احمد  رمضانی
خبرنگار

احمد رمضانی