شهرداری منطقه دو رشت
1401/08/08 سرپرست مدیریت منطقه دو شهرداری رشت منصوب و معارفه شد
سرپرست مدیریت منطقه دو شهرداری رشت منصوب و معارفه شد

 به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت،جلسه معارفه سرپرست مدیریت منطقه دو شهرداری رشت با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی سید حسین رضویان،رضا عاشری،نادر حسینی، مجتبی ماه پسند معاون مالی،اقتصادی و اسماعیل رحمتی مدیر حراست شهرداری رشت برگزار شد.

 

سید حسین  رضویان عضو شورای اسلامی رشت در این جلسه با تبریک انتصاب طیبه بینا به عنوان سرپرست جدید منطقه دو و قدردانی از زحمات یوسف یزدانی اظهار داشت: خدمتگزاری به شهروندان نعمتی است که در اختیار مسئولان قرار گرفته و باید از تک تک فرصت ها برای حل مشکلات مردم و خدمت بهره برد.

 

رضا عاشری و نادر حسینی دو عضو دیگر شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات یوسف یزدانی برای مدیریت جدید منطقه آرزوی توفیق و موفقیت کردند.

 

مجتبی ماه پسند معاون مالی،اقتصادی منطقه دو شهرداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه دو رشت اظهار داشت: منطقه دو از لحاظ کالبدی و فیزیکی تفاوت های زیادی با مناطق دیگر دارد کهدر در مدیریت شهری از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است.

 

وی تکمیل و بهره برداری از پروژه بازگشایی خیابان آیت الله احسانبخش را از پروژه های حائز اهمیت و مورد تاکید شهردار رشت عنوان کرد و تسریع در روند اجرای این پروژه را خواستار شد.

 

یوسف یزدانی مدیر سابق منطقه دو شهرداری رشت نیز در این جلسه ضمن تبریک انتصاب طیبه بینا و قدردانی از تلاش های کارکنان منطقه اظهار داشت: در دو سالی که مسئولیت منطقه دو را برعهده داشتم با زحمات همکاران منطقه بودجه منطقه به صورت کامل و مازاد بر بودجه مصوب تحقق یافت.

 

طیبه بینا سرپرست جدید مدیریت منطقه دو نیز در این جلسه ابراز داشت: امیدوارم بتوانیم با همدلی،هم افزایی در راستای خدمت رسانی به شهروندان و توسعه شهر گام مطلوب برداریم.

 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 2973
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal